Pácienseknek
Szakrendelések
Események
Projektjeink (EFI)
Ügyeletek
Közérdekű adatok
Térítéses szolgáltatások
Kapcsolat
Főoldal Szakrendeléseink Kardiológia

Kardiológia

Területi ellátási kötelezettség: Budapest III. kerület

 

T Á J É K O Z T A T Á S 

Tájékoztatjuk Pácienseinket, hogy a megnövekedett előjegyzési idők, valamint a III. kerülti lakosság betegellátási biztonságának megőrzése érdekében szakrendelésünkön
kizárólag a területi ellátási kötelezettség alá tartozó betegeket tudjuk ellátni.

Az ellátásra való jogosultság a lakcímkártyán szereplő címadatokkal igazolható.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 

Szakmaiterület-vezető főorvos: Dr. Balogh Gyula

Beutaló: SZÜKSÉGES (Családorvossal vagy szakorvossal folytatott telefonos vagy személyes konzultáció után az orvos kérésére a betegét soron kívül is ellátjuk. Beutalóként saját ambuláns lapunk is megfelelő, amennyiben 6 hónapon belül kontrollra hívjuk vissza a pácienst)
Előjegyzés: SZÜKSÉGES
Telefonon:

  • Vörösvári úti szakrendelő: +36 1 388 9180
  • Csobánka téri szakrendelő: +36 1 454 7500

Személyesen:

  • 1032 Budapest, Vörösvári út 88-96. fszt.
  • 1039 Budapest, Csobánka tér 6. fszt.

Időpont lemondása
Kérjük kedves Pácienseinket, hogy amennyiben az előre egyeztetett időpont valamilyen okból mégsem felel meg Önöknek, legyenek szívesek minden esetben lemondani azt, hogy a megüresedett időpontokra mások be tudjanak jelentkezni, és így biztosíthassuk a rendelési idő maximális kihasználtságát.

Szakasszisztensi távkonzultáció:

Vörösvári út -  +36 1 388 9180/128 
Hétfő: 08:00-09:00
Csütörtök: 08:00-09:00
Péntek: 07:00-08:00

Csobánka tér - +36 1 454 7500/271 
Szerda: 11:00-12:00
Péntek: 07:00-08:00

Vörösvári úti rendelő

ORVOS
Dr. Haberényi Pál
Dr. Havrancsik Csilla
Dr. Szebényi Dóra
Dr. Pál László
Kedd 01. 21.Szerda 01. 22.Csütörtök 01. 23.Péntek 01. 24.Hétfő 01. 27.Kedd 01. 28.Szerda 01. 29.Csütörtök 01. 30.Péntek 01. 31.Hétfő 02. 03.Kedd 02. 04.Szerda 02. 05.Csütörtök 02. 06.Péntek 02. 07.Hétfő 02. 10.Kedd 02. 11.Szerda 02. 12.Csütörtök 02. 13.Péntek 02. 14.Hétfő 02. 17.Kedd 02. 18.
14:00 - 18:00
14:00 - 18:00
14:00 - 18:00
14:00 - 18:00
10:00 - 14:00
07:00 - 13:00
07:00 - 11:30
07:00 - 14:15
07:00 - 11:30
07:00 - 13:00
07:00 - 14:15
07:00 - 11:30
07:00 - 13:00
07:00 - 14:15
07:00 - 11:30
09:00 - 13:00

Csobánka téri rendelő

ORVOS
Dr. Balogh Gyula
Dr. Tátrai Tihamér
Dr. Haberényi Pál
Dr. Szebényi Dóra
Kedd 01. 21.Szerda 01. 22.Csütörtök 01. 23.Péntek 01. 24.Hétfő 01. 27.Kedd 01. 28.Szerda 01. 29.Csütörtök 01. 30.Péntek 01. 31.Hétfő 02. 03.Kedd 02. 04.Szerda 02. 05.Csütörtök 02. 06.Péntek 02. 07.Hétfő 02. 10.Kedd 02. 11.Szerda 02. 12.Csütörtök 02. 13.Péntek 02. 14.Hétfő 02. 17.Kedd 02. 18.
09:00 - 12:00
09:00 - 12:00
09:00 - 12:00
14:30 - 19:00
14:30 - 19:00
14:30 - 19:00
14:30 - 19:00
14:30 - 19:00
14:00 - 18:00
07:00 - 11:30
14:00 - 18:00
07:00 - 11:30
14:00 - 18:00
07:00 - 11:30
14:00 - 18:00
07:00 - 11:30
07:15 - 14:15
07:15 - 14:00
07:15 - 14:15
07:15 - 13:00
07:15 - 14:15
07:15 - 14:00
07:15 - 14:15
07:15 - 14:00

Betegfelvétel
Kérjük, ha először jár Rendelőintézetünkben, a betegfelvétel pontos menetéről tudjon meg többet ide kattintva.

Szakmai tevékenység
Vizsgálatok:

  • EKG, terheléses EKG
  • Fizikális vizsgálat
  • Szív ultrahang vizsgálat
  • 24 órás EKG monitorozás (Holter)
  • 24 órás vérnyomás monitorozás (ABPM)

Tevékenységek:

  • Ritmuszavar, szívbetegség gyanúja esetén vizsgálat
  • Szívbetegek, billentyűhibás betegek ellenőrzése, gondozása
  • Hypertoniás betegek ellenőrzése/gondozása
  • Gyógyszeres javaslatok (kedvezményes rendelhetőség elbírálása

 

Szent Margit Rendelőintézet © 2025 - Minden jog fenntartva
ikon helyzet hoverikon telefon hover
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás

TÁJÉKOZTATÁS DIGITÁLIS ÁLLAMPOLGÁRSÁGI PROGRAMRÓL

Tisztelt Pácienseink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) applikáció egyelőre kizárólag rendőri intézkedések esetében váltja ki a fizikai személyazonosító igazolványokat, más ügyintézés esetében, így egészségügyi szolgáltatás igénybevételénél még nem használható, és az infrastrukturális feltételei sem biztosítottak. Ezért kérjük Önöket, hogy továbbra is hozzák magukkal fizikai okmányaikat (a személyi igazolványt, lakcímkártyát és a TAJ-kártyát) annak érdekében, hogy Rendelőintézetünk ellátását igénybe tudják venni.