Pácienseknek
Szakrendelések
Események
Projektjeink (EFI)
Ügyeletek
Közérdekű adatok
Térítéses szolgáltatások
Kapcsolat
FőoldalÁltalános Változások a Tüdőgondozó ellátási rendjében

Változások a Tüdőgondozó ellátási rendjében

2019. 05. 23.

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Pácienseinket, hogy 2019. szeptember 1-jétől a Tüdőgondozó ellátási rendjében változások lesznek.

Változások a Tüdőgondozó ellátási rendjében

A hatékonyabb ellátás érdekében a jövőben:

  • háziorvosi beutalóval érkező páciensek részére naponta orvosonként 5 időpontot tudunk biztosítani
  • a gondozott betegek számára naponta orvosonként 8 időpontot tartunk fenn
  • kontroll vizsgálatra érkező páciensek részére a rendelésen tudunk időpontot biztosítani

Természetesen a sürgősségi ellátást igénylő betegeket is ellátjuk, ehhez azonban szükséges a háziorvos előzetes telefonos egyeztetése a Tüdőgondozóval, valamint ezen egyeztetés tényét kérjük feltüntetni a beutalón is.

A sürgősségi ellátás kategóriájába az alábbiak tartoznak:

  • nem uralható lázas állapot köhögéssel
  • mellkasi fájdalom – fizikális státusz feltüntetésével a beutalón
  • véres köpetürítés az elmúlt két napban
  • hirtelen (két napon belül) jelentkező nehézlégzés

Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük!

További híreink

Hova menjen, kihez forduljon? Betegedukációs plakátkampányt indított az OMSZ
2024. 12. 02.
Hova menjen, kihez forduljon? Betegedukációs plakátkampányt indított az OMSZ
Bővebben »
Interjú gyermek gasztroenterológusunkkal
2024. 11. 22.
Interjú gyermek gasztroenterológusunkkal
Bővebben »
Szent Margit Rendelőintézet © 2025 - Minden jog fenntartva
ikon helyzet hoverikon telefon hover
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás

TÁJÉKOZTATÁS DIGITÁLIS ÁLLAMPOLGÁRSÁGI PROGRAMRÓL

Tisztelt Pácienseink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) applikáció egyelőre kizárólag rendőri intézkedések esetében váltja ki a fizikai személyazonosító igazolványokat, más ügyintézés esetében, így egészségügyi szolgáltatás igénybevételénél még nem használható, és az infrastrukturális feltételei sem biztosítottak. Ezért kérjük Önöket, hogy továbbra is hozzák magukkal fizikai okmányaikat (a személyi igazolványt, lakcímkártyát és a TAJ-kártyát) annak érdekében, hogy Rendelőintézetünk ellátását igénybe tudják venni.