Pácienseknek
Szakrendelések
Események
Projektjeink (EFI)
Ügyeletek
Közérdekű adatok
Térítéses szolgáltatások
Kapcsolat
FőoldalEFI Rendezvények Óbudai Egészségfejlesztési iroda 2021 januári progjamjai

Óbudai Egészségfejlesztési iroda 2021 januári progjamjai

2021. 02. 09.

A Szent Margit Rendelőintézet égisze alatt működő Egészségfejlesztési iroda (EFI) 2021 január 1-ével belépett az egészségfejlesztési projektjének fenntartási szakaszába, mivel 2020 december 31-ével a projekt („Egészséges közösséget építünk VEKOP-7.2.2-17.2017.0001) 2 éves (plusz 2 hónapos hosszabbítás a COVID-járvány miatt) időtartama letelt, a megvalósítás sikeres volt. 2021 január az újra tervezés ideje volt, és már számos programunk elindult az EFI munkatársainak vezetésével. A hónapban az adott programok folytatódtak, illetve indultak el. Az EFI további és tervezett programjairól a Facebookon téjékozódhat: https://www.facebook.com/Egészségfejlesztési-Iroda-Óbuda-1450453965090765 E-mail: efiinfo@obudairendelok.hu

Óbudai Egészségfejlesztési iroda 2021 januári progjamjai

További híreink

Dohányzás leszokás támogató program
2021. 06. 18.
Dohányzás leszokás támogató program
Bővebben »
Önismeret és egészségtudatosság tréning
2021. 06. 04.
Önismeret és egészségtudatosság tréning
Bővebben »
Szent Margit Rendelőintézet © 2025 - Minden jog fenntartva
ikon helyzet hoverikon telefon hover
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás

TÁJÉKOZTATÁS A CSOBÁNKA TÉRI SZAKRENDELŐ FELÚJÍTÁSI MUNKÁLATAIRÓL

Tisztelt Pácienseink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Csobánka téri szakrendelőben megkezdődtek a mellékhelyiségek felújítási munkálatai.

A felújítási munkálatok miatt a földszinten található páciens mellékhelyiségek 2025. március 3. – április 4. között használaton kívül lesznek.

Ezen időtartam alatt előreláthatólag az I. emeleti nő (52.), valamint a férfi (55.) mellékhelyiség lesz elérhető, melyeket lifttel is meg lehet közelíteni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!