Pácienseknek
Szakrendelések
Események
Projektjeink (EFI)
Ügyeletek
Közérdekű adatok
Térítéses szolgáltatások
Kapcsolat
Főoldal Minőségpolitika

Minőségpolitika

A Szent Margit Rendelőintézet a missziójában rögzítettek szerint elkötelezetten alkalmazza és fejleszti a minőségirányítási rendszert.

Célunk elérése érdekében támogatjuk és elvárjuk munkatársainktól szakmai ismereteik folyamatos fejlesztését. A páciensek elégedettségének növelése érdekében folyamatosan javítjuk a fogadásuk, várakozásuk körülményeit.

Az orvostudományban alkalmazott, a hazai és nemzetközi gyakorlatban használt korszerű gyógyító-megelőző diagnosztikai és terápiás módszereket, eljárásokat vezettünk be az egészségügyi ellátó rendszerbe, törekedve a biztonságos betegellátásra. Különös figyelmet fordítunk a törvények, rendeletek, szabályozások, valamint a nemzeti, nemzetközi szabványok, biztonsági előírások betartására.

Mind vezetői szinten és mind munkatársainktól elvárjuk a minőségi szemlélet, a minőség iránti elkötelezettség érvényesülését, a minőséget befolyásoló kockázati tényezők, és fejlesztési lehetőségek figyelemmel kísérését.

Intézetünkkel szerződéses kapcsolatba kerülő partnereinktől is a minőségtudatos magatartást kérjük.

A Szent Margit Rendelőintézet munkatársai közös akarattal és meggyőződéssel tevékenykednek kitűzött céljaink érdekében. A teljes tevékenységi körünkre kiterjedő MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány és a Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok 2.0 kézikönyve követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert alakítottunk ki és működtetünk.

Budapest, 2024. február 21.

 

Dr. Budai András
ügyvezető igazgató

Szent Margit Rendelőintézet © 2024 - Minden jog fenntartva
ikon helyzet hoverikon telefon hover
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás

TÁJÉKOZTATÁS ÜGYELETI REND VÁLTOZÁSRÓL

Ügyeleti rend